onsdag 24 februari 2010

Den är klar, och den är snygg :D

Precis som jag beräknade så tog det sista ("ränderna" för knappar och knapphål, att justera längden, och att sy på kragen) ytterligare ca. 5 timmar. Så jag var klar vid 5-tiden =)


Ni är imponerade, erkänn? ;) Jag är i alla fall sjukt nöjd!


.. och jag älskar kragen! :D Elvis-inspirerad (L)


Sedan gav jag mig på att laga middag ^^ Blev thaiwook med nudlar och mango chutney, en maträtt som några klasskamrater lagade när vi var i Hemsedal, och som jag tyckte var väldigt god så nu har jag efterapat den ^^

Förresten har vi fått ledigt resten av veckan (L) (och nu är det på gränsen till att jag börjar oroa mig över allt jag missar istället för att vara lycklig för att jag är ledig..)



Mat (L) Det blir jättegott till och med när jag gör det :o Och ni borde ju veta hur bra jag är efter fiskpinnarna senast..

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP