söndag 21 februari 2010

Målat naglarna igen


Allt jag gör med dem börjar mer och mer likna fransk manikyr... hmm, jag undrar varför.. innan har jag ju hittat på saker så som svarta med vita toppar, varannan svart varannan vit, och sådana saker.. eller varför inte knallröda? :D
Det är ju mycket roligare.. fast det här är ju mer "stilrent" och lätt att gilla antar jag..
Låt oss säga att det bara är en fas jag går igenom ;)
Ska se om jag kan hitta på något att pigga upp dessa med senare idag :3


Jag känner för att göra något vettigt av dagen idag. Och med vettigt menar jag alltså något som jag själv vill göra, och inte något jag måste göra. Jag har massor av idéer hela tiden.. men ingen av dem blir liksom någonsin av.. det börjar få mig att känna mig smått deprimerad. Fast det kanske finns någon mer som jag där ute? Som tänker göra massa saker så fort man får tid, fast sedan när man har tiden så bara slösar man bort den på ingenting istället?


Äh, igår spelade jag sims i alla fall! Faktiskt någonting jag velat göra så då är jag glad att jag gjorde det =)
Jag skapade 2 katter som jag försökte göra så lika våra två katter som möjligt.. och dom blev faktiskt nästan fånigt lika:
Första dom gjorde när dom kom in i huset var att Sotis gick fram lugnt till matskålen medan Elvisen la sig och jålade runt på golvet bredvid.. så typiskt dem xD
Sen kände Sotis mest för att klösa på klöspinnen medan Elvis sprang runt som en galning i hela huset och anföll folk.. precis som i verkligheten xD
Och bilden ovanför illustrerar det rätt bra - typiska poser för våra två katter x)

1 kommentarer:

stalker nr2,  21 februari 2010 kl. 17:00  

säger bara detta: knallröda ftw!

vill också spela sims. :(

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP