fredag 26 februari 2010

Första poliskontrollen redan innan körkortet

Jahopp, just när man kör runt där och försöker vara sådär lugn som jag aldrig lyckas vara när det är trafik och saker runt omkring (jättestörande och min lärare klagade på mig för det idag, igen..) så dyker det upp en polis mitt på vägen, som viftar med armarna.. tack och lov lyckas jag, efter lite funderande, förstå att han vill att Jag ska svänga in åt vänster, och där blir jag framviftad av en annan trevlig snubbe.

Hihi, han fick i alla fall kolla körlärarens körkort då, men det var jag som fick blåsa.. Sen sa han "jamen lycka till med körkortet då!^^" och så fick jag köra iväg igen. Det var trevligt :3 Nu är jag inte rädd för poliserna längre ^^ ...inte för att jag var det innan heller men, nu känns det ju nästan lite trevligt att få svänga in i en kontroll sådär :o

1 kommentarer:

Disdrac,  26 februari 2010 kl. 12:41  

haha the ice plug körde som en alkis. xD

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP