fredag 12 februari 2010

Ojdå

Vad gör jag uppe såhär sent? Det är verkligen ingen ordning på mig..

Matteprovet verkar ha gått bra i alla fall, höll på att flippa totalt på sista uppgiften (enda mvg-uppgiften) men jag kom på det i tid tack och lov, så jag hann ändra..
Imorgon (idag) är det samhällsprov och jag har inte övat ordentligt, inte gått och lagt mig heller.. dåligt..

Vi hade spelning idag, och det verkar som det var en viktig sådan ^^ Nämndmöte var det, och det råkade vara nämnden som beslutar hur mycket pengar kulturskolan ska vara.. så hade kulturskolans "överhuvud" (jag kan aldrig minnas speciella positioners namn) bett speciellt om mig och Josefin att komma dit och spela. Så vi skulle så att säga representera kulturskolan och visa hur duktiga de är, så att de kan få mycket pengar. Fick vi veta 3 minuter innan vi skulle spela.. kul ändå, att vi verkar vara det bästa kulturskolan har att visa upp ^^

Jag har tagit flera bilder också, men jag sitter vid Roberts dator, så dom får vi ta när jag är tilbaka vid min egen istället =)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP