måndag 8 februari 2010

Försov mig nästan imorse..

Vaknade 40 minuter innan jag skulle vara ute ur huset imorse.. Det är något seriöst fel på min väckarklocka(mobil).. På 40 minuter lyckades jag i alla fall åstadkomma detta, i kombination med en kaviarmacka i magen och en banan i väskan :


inte så illa pinkat av en trähest? ^^

Sedan satt jag och Josefin på våran ofrivilliga håltimma (svenskan var inställd än en gång) och kollade runt på ringar på internet. Då hittade vi detta fantastiska erbjudande:

Reapris: 149:-, gäller till den 15/2, skynda! Efter det kostar den hela 149:- !!! xD

Nåja. Imorgon är det dags för tidig körlektion igen. Min 4e, och jag ska parkera. Snart är kapitlenas nummer ifatt antalet lektioner jag haft, även om jag klarade av så mycket på fösta lektionen.. nåja, jag lär mig ju något på det i alla fall =)
Saker som jag ska tänka på extra imorgon:
1.BLINKA vid start från vägkant,
2.ha kontroll över trafiken, svepande blick och
3. verka inte så nervös!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP