söndag 7 februari 2010

Bland tågbanor och småbarn


Tre tågbanor har vi lyckats bygga ihop denna helgen =) Dom är rätt snajsiga om jag får säga det själv ^^ Och det är Edwin som sitter där och kör tåg på högra bilden, och ja, han kör av banan med vilje - då måste ju polisen komma för det är farligt .. ^^

Nu har dom i alla fall åkt hem igen, och pappa har något möte med orkestern/bandet, eller rättare sagt, möte med en grupp människor som ska diskutera ifall de ska återupprätta bandet de en gång hade =)
Just nu sitter dom och fikar där uppe, men ingen säger till mig, så jag antar att det inte är meningen att jag ska ta del av alla goda mackor och pålägg.. :)


Hemma-helgs-utstyrsel så in i bänken =) Fast jag hade glasögon och håret i en tofs fram tills dess att vi skulle få gäster. Det finns gränser för hur sunkig man får lov att se ut när andra kan råka få syn på en =)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP