lördag 20 februari 2010

Sonia Rykiel för H&M

(Alltså det där namnet är omöjligt att stava rätt!)

Imorgon släpps hennes andra kollektion för H&M (tekniskt sett idag, lördag). Hennes förra kollektion för dem var jag inte fascinerad av, och nu har jag bestämt mig för att säga min åsikt om denna med!

Nej tack:


.. är det formen, är det färgen .. är det kombinationen? jag kan inte sätta fingret på det


Jodå, dom är väl rätt snygga - På golvet i badrummet!


Hallå barnpyjamas!


Vänster till höger:
-vem tror att en enorm jävla blomma på magen får en att se smal ut?
- .. och varför tänker jag på när man var liten och mamma tyckte att man skulle ha något färgglatt till kjolen?
- .. Det.. är .. ingen .. tröja! (läs på den -.-)


Mjatack, men inte till mig:


riktigt söta saker, speciellt klänningarna! är speciellt förtjust i mitten och höger på undre raden =)
(tyvärr lyckades just denna bilden bli suddig.. klicka för skarpare version!)


Ja tack, ge mig genast:


..Det rosa och det gula armbandet kan jag ju alltid ge bort i efterhand :3


källa

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP