tisdag 16 februari 2010

Bal-drömmen går i uppfyllelse

Har varit i Göteborg hela dagen idag tillsammans med Josefin ^^ Vi har letat som galningar efter balklänningar till treornas studentbal ^^
Jag hittade den finaste klänningen i hela världen, och efter lite övertalning utövad på min kära fader så blev den min (L)
Jag är nog lite lyckligast i hela världen just nu^^,


Ja, den ser spegelvänd ut, för ibland är fotot taget direkt, och ibland i en spegel x)
Men den är fin (L)

.. nu återstår bara att se om det finns någon bal över huvud taget.. diskussionen har kommit igång på andra skolor, dock inte våran vad det verkar som (vi brukar ha balen tillsammans). Upptäckte just genom skolans hemsida att föräldraföreningen inte existerar mer.. de brukade ge pengar till balen. Undras om vi ens har någon balkommitté på skolan? Det börjar oroa mig.. så jag och Josefin ska se till att få svar i dessa frågorna efter lovet! Vi måste ju ha en bal!!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP