söndag 14 februari 2010

Bildspam: torsdag


.. vissa får ju skoskav och så va.. men mitt stora problem är änna SKRIVskav..! Fan vad ont det gjorde att skriva med det.. jag är alltså vänsterhänt, och det innebär att jag drar handen rakt över allt jag precis skrivit.. in med blyerts i det uppskavda, och så har man ontont.. xD


Vi gjorde våran första projektarbeteslaboration också! Tyvärr hann vi inte så långt som till att testa att färga på något hår, vi hade bara en timma på oss.. men vi hann i alla fall blanda till lösningarna som ni ser på den högra bilden :D Det är lösningar av Toluene-2,5-diamin-sulfat och 4-amino-2-hydroxi-toluene i propanol ni ser :D Och till vänster är såklart Josefin i full färd med att laborera ^^
(jag har förresten laborerat hela 4 ggr denna veckan! Helt sjukt!)


Efter skolan hade jag och Josefin spelning x2 på kulturskolan. Det ena på något nämndmöte, och det andra på "pianocafé". 5 minuter innan vi skulle spela på nämndmötet fick vi veta att det var nämnden som bestämmer hur mycket pengar kulturskolan får som var där, och vi var specialuttagna till att representera kulturskolans arbete. Press vaddå? Den spelningen gick hur som helst jättebra. Men där liksom gick allt vårt krut åt, och pianocafét blev väl inte sådär värst lyckat.. fick Robert att filma det framträdandet dock, men funderar på om jag ska lägga upp det eller ej..
Kvällen avslutades hur som med middag på McDonalds med Robert och Josefin!
Underbar eftermiddag - spenderad med de 2 personerna som står mig allra närmast :3

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP