måndag 8 februari 2010

"Bäst på skolan"


och det var på Mitt tävlingspapper den post-it-lappen satt! :D:D

Det handlar lustigt nog om dendär fysiktävlingen jag deltog i. Och denna gången vann jag över Många. Det var över 15 pers som deltog från skolan, däriblan en från min gamla klass som jag alltid tävlat mot (och vunnit över) i hemlighet (han ansågs vara smartast), samt den som är ansedd vara skolans största pluggis/skolans smartaste... och vad hände nu då? Jag slog dem båda :D dem och många mer! ^^

Enligt läraren var jag nära att nå upp till att vara bland dem i toppen av resultaten i hela landet :o

Det här förvånar mig väldigt mycket faktiskt, även om jag är jätteglad! Men fysik, som aldrig varit min grej - hur kunde det gå såhär bra då? :o
Fast det ska jag inte gräva ner mig i, jag ska vara glad! Och det är jag också ^^ Fick en liten applåd av klassen när läraren berättade det :3

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP