söndag 21 februari 2010

Svar på tal!

Min stalker #2 kände för att påpeka min bild i förra inlägget:

när knäppte du den där bilden? för är det sådär lite snö så kan jag då verkligen inte förstå hur dom kan oroa sig för taket.

Svar: Den är tagen den 6e Januari, alltså för jättejättelänge sedan, det var nog första dagen det var "mycket" snö - som man tyckte då. Så det har ju hunnit komma flera meter snö sedan dess (fast lite har ju smält bort mellan varven också..) .
Summan av kardemumman: nej, det är verkligen inte "bara" så "lite" snö här just nu xD

1 kommentarer:

stalker nr2,  22 februari 2010 kl. 00:10  

ok, ok. :P

sen så vill jag också påpeka att jag inte har någon sån där luffarschack symbol(#) innan min 2a utan skrev nr innan. väldigt viktigt sånt där. ;)

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP