torsdag 25 februari 2010

Jag virkade en snutt ändå =)

Kunde ju inte låta bli att virka bara för att jag inte kunde fullfölja min första idé :o Kliar det i fingrarna så kliar det i fingrarna!

Detta blev resultatet:


Några små underlägg som mamma kan ha i köket =) Dom matchar färgerna i gardinerna ^^


och så en liten röd blomma :3 Tänkte att man kan sätta den på ett hårspänne och så kan man ha den i håret (duh, sätter man verkligen hårspännen i håret?! :O )

och ni ska bara veta vilken tid det tar :o 4 timmar totalt höll jag på .. och det var rätt jämnt fördelat, så typ en timma för varje grej :o


Hittade två gamla projekt också ^^ Märks att jag inte har samma smak då som nu?
I alla fall, den högra är en neslig sak.. jag upptäckte idag att jag bara hade ett varv kvar på den (d.v.s. bara göra kanten runtom så är den klar) och tänkte "ja! det gör jag! :D". Sen upptäckte jag varför jag slutat just där.. garnet var slut -.-

1 kommentarer:

sandra 25 februari 2010 kl. 21:02  

snälla snälla gör ett videoinlägg!

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP