fredag 5 februari 2010

Sådärja!

Troubles mound and you’re longing for home
Calling the nurse cause you’re feeling alone
These are the tragic times, no way out

The doctor enters the room, is it time?
His troubled face gives you all the signs
But the answer holds you back from tearful eyes

fin låttext det där ^^ Takida såklart :3 End is near heter den :)

Känner mig en gnutta tragisk som redan skickat in min laborationsrapport när sista inlämningsdagen är på onsdag. Nåja. Hoppas inte jag missade något viktigt i den. Fast jag tror jag fick till allt rätt. Rätt bra ändå, med tanke på att jag försov mig den lektionen och bara var med en kvart. Tack till Josefin som lånar ut sina papper och anteckningar så att jag kan skriva rapporten :3
(och anledningen till att ni inte har någon aning om att jag försov mig till klockan 11 i onsdags, när jag börjar 8.25 normalt, är att jag var alldeles för upptagen med att tjöta om hur dåligt övningslaborationen gick..)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP