tisdag 2 februari 2010

designer-Hanna är i farten igen!

Viktoria frågade mig om jag hade någon idé på hur hon kunde måla om i sitt rum. Vi brainstormade en stund tillsammans, och det tog inte lång tid innan jag fick en alldeles briljant, lysande idé.
Vita väggar, med STORA (alltså typ golv-tak i höjd) svarta blommor på, och så en fondvägg där mönstrets färger inverteras!
Mönstret ära alltså kontinuerligt. Här är mina bilder på detta:





Nå, vad tycker ni? ^^ Lätt något jag själv skulle kunna tänka mig i mitt framtida hus!

Se det som att dessa är som väggen faktiskt kommer se ut, från golv till tak osv. Och löpa kontinuerligt runt om, inget avbrott i blommorna i hörnen eller nåt, inga skarvar. Bara invertering på en vägg. Snyggt eller? :D

1 kommentarer:

Anonym,  3 februari 2010 kl. 19:57  

Det vill jag att ha! ^^

//Robert.Ö Din framtida sambo! <33

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP