fredag 19 februari 2010

Varför jag inte sysslar med färg?

okej, jag utmanade mig själv inatt.. men internet dampade då så jag slänger upp resultatet nu istället..


Utmaningen var att göra något snyggt utan att använda sådana kläder/färger som jag vanligtvis gör..

Det jag upptäckte var att jag var totalt lost bland vad som går att matcha och inte när det kommer till färg.. (och jag kunde inte helt hålla mig ifrån svartvitt som ni ser i mitten xD)

Men eftersom jag är total-lost så vet jag inte vad jag tycker om resultatet heller.. vad säger ni kunniga där ute? Är det gräsligt eller gångbart.. eller kanske till och med snyggt på sina ställen? :o

1 kommentarer:

Jennie (tha cousin) 19 februari 2010 kl. 14:59  

Jag gillar det svartvita i mitten (såklart) och kombinationen brunt och gråblått i nedre vänstra hörnet! superfint :D

Det puderrosa uppe i högra hörnet var fint också, fast jag hade nog valt en annan färg på accessoarerna (typ bruna smycken ist), men det är ju en smaksak! ps, jag älskar också blondinbellas länk ;)

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP