onsdag 17 februari 2010

Resultatet, och min fantastiska matlagningsfömåga

Yay, jag lyckades övertala henne ;) Så nu är underhåret färgat mörkbrunt! Och överhåret mera uppklippt än innan ^^ Resultat:


Olika utseende pga olika färg på tröjan under, och olika ljus :P Jag tycker det blev megasnyggt! Kanske inte kommer fram så mkt precis när allt hänger bak, men när man la fram håret bredvid ansiktet blev det jättesnyggt ^^,
(och finns det Någon som inte avundas den människan längden på hennes hår?! :o )

Sedan lagade vi fiskpinnar och potatis till middag. Jag stod för fiskpinnestekningen..

.. och det här är det mest talande exemplet på länge, över hur fruktansvärt Kass jag är på att laga mat.. xD

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP