söndag 28 februari 2010

Tråkig segdag..

Idag har jag spenderat 2,5 timmar på att skriva in svar på idrottsfrågor i ett word-dokument. Jag har fortfarande inte alla svaren. Men dom ska jag få av Johanna senare =) Vi har gjort en deal nämligen, så jag får några svar av henne, och hon får några i utbyte av mig ;)

Det har kommit besked om att skolan öppnar igen imorgon som vanligt - wow, vi har ju bara missat en hel vecka.. Så nu håller jag på att försöka anpassa mig tillbaka in i alla tråkiga vardags-måsten. Det är jättetråkigt! Jag vill kunna hitta på precis vad jag vill hela tiden, för jag blir så kreativ och glad då! Men nehej, idag Måste jag packa, och duscha, och plugga, och imorgon Måste jag gå i skolan mellan tio och strax före fem, och sedan ha körteori mellan fem och halv 7. Fy fan för den dagen. Så då kan jag inte få tid över att göra något skoj imorgon heller liksom. BLÖ

Nåja. Om en timma är det Project Runway. Det ska jag i alla fall kolla på. Resten fixar sig. Om jag bara följer med strömmen och inte har några drömmar, så blir jag rätt harmonisk efter ett tag.. =)


Kolla förresten vad mina naglar växer som ogräs! Strecken markerar nagelband och kant på nagellacket. Fotot är några dagar gammalt, och jag målade dem typ.. förra helgen? o.O

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP