måndag 22 februari 2010

Njuter av min extra lediga dag!

Åh så härligt att kunna ligga och dra sig i sängen fast att det egentligen skulle varit skola
idag =)
En annan sak är ju att jag ändå var klarvaken vid 7-tiden, för att jag håller på att bli förkyld (andra förkylningen på 3 veckor ,vad händer med mig?) och inte kan andas i sömnen, kombinerat med att resten av familjen skulle iväg då. Men ändå, jag lyckades somna om till slut! :3

Fast även om jag är ledig från skolan så har jag teorilektion på körskolan idag, så jag måste ändå masa mig in till stan förr eller senare. Eller ja, vid 5-tiden. Men så sällan som bussarna går ordentligt i snön så får jag nog välja den som går en hel timma innan, fast att resan bara tar en kvart..

Nåja. Nu ska jag hoppa in i duschen och fräscha till mig lite! Ingen vill ju sitta bredvid en slusk =)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP