tisdag 2 mars 2010

Helvetesdag

Sådär. Nu sitter jag här. Jag kom hem kvart över 7. Hann bara äta så var klockan åtta. Underbart? Satte mig i sängen för att plugga matte breddning (som vi antagligen har prov i imorgon, jag har ingen aning, det skulle varit förra veckan när skolan var stängd..), men jag somnade med boken i två timmar. Vaknade och pluggade klart. Gick och åt kvällsmat. Fastnade med chips framför teven. Fast jag såg inte vad vi kollade på - tror det var någon dokumentär om andra världskriget som pappa spanat in - jag satt och funderade på vad jag skulle kunna hitta på med essätemat vi fått av svenskaläraren: "meningen med livet". Ohja, vi får alltid så enkla ämnen av henne..
Sen var det dags att plugga idrott, för vi har prov i idrott på onsdag minsann. Och för 5 minuter sedan blev jag klar med hela skiten. Klockan 12 på natten. Nu är det dags att sova. Tack för den fritiden..


Nåja, jag fick i alla fall ett infall och klippte min egen lugg klockan halv 2 inatt:

vad sägs om resultatet? ^^



.. jag bjuder på dom två fiskarna jag målade på fysiklektionen idag också :o

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP