måndag 15 mars 2010

God morgon sverige!

Idag har jag sovmorgon! :D Och tack vare att pappa kör mig måste jag inte åka så fruktansvärt mycket för tidigt till skolan idag ^^ (har lite dåligt samvete över att jag inte utnyttjar denna tiden till att plugga..)

Första lektionen är hur som helst spanska! Näst sista lektionen innan vi åker till Salamanca på söndag!! Tog tillfället i akt att spana in hur vädret är där:


Jämför med samma period här hemma:


, sedan säger man: wiho, jag kommer få åka till våren! :D:D:D Och kanske, kanske, när jag kommer hem, så är våren igång här med ;) Verkar som att jag åker mitt i skarven ^^


I övrigt: BILDSPAM! Jag har blonderat utväxten ^^ Jag tycker det blev mycket snajsigt och jag gillar denna färgen bättre än min normala ^^


Någon som inte vet vilken min nomala hårfärg är? Kolla här:

.. mobba mig inte, bilden är tre år gammal :o

Fast när jag var liten var jag till och med blondare än vad jag är nu ^^ då vart det helt vitt :3

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP