lördag 20 mars 2010

Kemiolympiaden =)

Kom på att jag fick ju veta hur det hade gått för mig i kemiolympiaden igår =) Eller i alla fall hur lärarna hade rättat det. Det är ju någon mer som ska rätta det också :3

Men som det ser ut gick det väl lite sådär.. 65 poäng fick lärarna det till. Dom som vinner brukar ha över 90 poäng, så där är jag utesluten. Men alla som får över 40 poäng brukar i alla fall hamna på resultatlistan, så där borde jag åka upp =)

Meneem, enligt lärarna hade jag fortfarande fått ihop fler poäng än den andra som var med och tävlade på skolan..

Gissa vad det medför? ;)
Jo, att jag är Bäst På Skolan i Fysik, Matematik, och Kemi!
Kan man känna sig nöjd med det tro? ^^

3 kommentarer:

Anonym,  30 mars 2010 kl. 22:44  

Va e detta för skola? tycker att det låter halvdåligt, du var ju iaf inte med på den svenska fysikfinalen i Umeå och du lär inte vara med i uttagningarna för den internationella olympiaden i kemi...

Anonym,  3 maj 2010 kl. 18:04  

Å vad trevligt du skriver.
Tack P

Anonym,  3 maj 2010 kl. 18:05  

Å vad trevligt du skriver
P

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP