tisdag 2 mars 2010

Hoppsan haha

Skulle bara kolla min mejl innan jag gick och gjorde mig i ordning - och det visade sig att jag fått mejl om att den försvunna övningslabben förra veckan ska vara på fredag istället. Och jag skulle svara om den tiden och så fungerade för mig. Så det gjorde jag. Först efteråt kom jag på att nu måste läraren tycka att jag är helknäpp som sitter och mejlar klockan halv ett på natten..

Förresten - är det någon här som har ett förslag på en bra bild till temat "meningen med livet"? Vi måste ha en bild att referera till nämligen, utöver en bok vi läst. Min tanke just nu är att hävda att "meningen med livet är att vara nöjd när man levt klart det". Fast finare formulerat kanske. All hjälp mottages tacksamt!

1 kommentarer:

stalker nr2,  4 mars 2010 kl. 21:50  

kan tänka mig någon bild i stil med typ jultomten som delar julklappar till en familj som det riktigt syns hur lyckliga dom är tillsammans.

bästa sättet för att vara nöjd när livet tar slut är att vara nöjd och glad under livets gång. ;)

är dock lite osäker vart man kan hitta någon sådan bild så du får väll rita en. :P

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP