lördag 20 mars 2010

Körslaget =)

Jag undrar när min resefeber ska slå till. Jag känner inget ännu. Inte en tanke på att jag imorgon vid denna tiden kommer befinna mig i Spanien tillsammans med ett gäng personer som jag inte känner allt för väl. Nej. Inga känslor. Ingen nervositet än. Antagligen för att jag försöker att inte tänka på det. Och kanske en aning också för att jag är rätt van att resa omkring. Upp till Robert hela tiden, och mellan mamma och pappa. Jag är inte lika orolig för att glömma något och sånt..

Äh. Jag spenderar i alla fall kvällen med att titta på körslaget med mamma. Snart är det väl läggdags för mig också, planerar att gå upp någon gång vid halv 3 inatt. Ska möta upp dom andra som jag ska samåka med klockan 4 inne i stan så..


Kände mig lite vårig idag när jag åkte till affären för att handla det sista (skrivblock och en ny penna - min nuvarande provisoriska sedan den förra gick sönder ger mig valkar :s) Imorgon blir det åka av, och då behövs då ingen tjock vinterjacka. Det är runt 15 grader på dagarna, så då blir det denna jackan som åker på!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP