tisdag 9 mars 2010

Jag är på rätt köl igen.. tror jag

Kolla kolla, klockan är inte 12 än (ääh, 4 minuter räknas också!) och Jag ska Gå och Lägga mig! *obeskrivligt nöjd över detta*.

Jag tror svenskaläraren sa någonting om att morgondagens lektion är inställd, eller ja, att vi får jobba hemma. Men eftersom jag inte minns om det var så eller inte, och alla mina trevliga små vänner (notera mycket seriöst ironi) redan hade gått och lagt sig när jag fick för mig att skicka ett sms och fråga.. så kommer jag att gå upp klockan 6 imorgon ändå, och släpa mig till skolan så jag är där halv 9, oavsett om det visar sig att jag har lektion eller inte! Jag har nämligen kommit på att jag kan utnyttja tiden till att plugga ^^



(stalker nr.2, jag har inte glömt dig heller.. men är du Verkligen Verkligen säker på att du vill veta vad jag egentligen skrev? :o jag menar.. sedan finns det ingen återvändo ;) Men vill du nu så gärna så ska jag mejla iväg den lilla novellen till dig imorgon när jag kommer hem ^^)

1 kommentarer:

Anonym,  10 mars 2010 kl. 00:51  

Försöker The ice plug avskräcka mig nu? :o
Du borde väll veta vid det här laget att det är få saker som avskräcker lilla mig så kör till. ;)

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP