onsdag 31 mars 2010

Onsdag

God morgon =)

Eftersom pappa skulle åka till göteborg idag så kunde han ta med mig till skolan på samma gång, vilket gör att jag kan gå hemifrån en kvart senare, vilket i sin tur ger att jag har tid att skriva detta inlägget ^^

Idag kommer jag hem sent! Inte för att jag slutar skolan sent (slutar redan typ 1 eller halv 2), men för att jag ska gå på stan med Josefin och leta studentklänning och balskor, och jag ska ha körlektion (be till gud att jag inte har glömt allt sedan förra lektionen och får börja om med stadskörningen..), gå mer på stan, öva med vårat lilla "band", ta med Johanna och åka hem till mamma och klippa henne, och SEN ska jag hem =)

Men nu är det dags att åka till skolan, ha en bra dag alla! :)


Mitt hår blev jättefluff idag :o

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP