söndag 7 mars 2010

Meningen med livet

Äsch, nu tänkte jag kopiera in första stycket från min essä här igen. Jag vill ofta göra så, för att liksom visa er en del av vad jag kan åstadkomma. Men så kommer man på sedan att nej, läraren kommer köra texten genom urkund antagligen, och om texten finns på internet då så blir jag underkänd för jag får inte hämta text från internet. Fånigt eller vad?

Nåja, så ni får inte veta något om min geniala inledning på essän =)
Men det är en bra inledning, som bara mynnar ut i massa bajs. Jag tror min röda tråd sprängdes sönder och flög upp till månen för några timmar sedan.. för i essän finns den i alla fall inte..

1 kommentarer:

Disdrac,  8 mars 2010 kl. 22:39  

är ju massa bilder på dig här på bloggen ju så läraren borde ju fatta att det är din blogg ändå ju. :S

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP