tisdag 23 mars 2010

Tisdag, Spanien :)

Goddag goddag =) Kan ni tänka er att nu har redan halva tiden i Spanien gått! (om man inte räknar med lördag, för den dagen går bara ut på att åka hem, ungefär ^^)

Schema idag:
(woot, ingen frukost står med på schemat denna dagen, eller någon kommande!! Hoppas jag inte får gå hungrig :o )
09.30 Lektionena börjar. Tänk vilken lyx jag har, börjar inte skolan förrän halv 10 på morgonen ;)
11.10 "Chocolate con churros".
(står inte om skolan fortsätter, så jag antar att de antingen tar det för givet att vi ska förstå det, eller så är vi helt enkelt lediga. Men det tror jag inte ^^)
14.30 Lunch med familjen.
16.00 Film, antar att vi ska på bio, annas förstår jag inte hur det ska gå till =)
18.00 Salsakurs.
20.00 "Ruta de tapas". Direktöversatt "Tapas-stig". Antar att det är någon liten rundvandring i staden där vi får testa på Tapas. Och tapas är då en maträtt som egentligen består utav massor av smårätter, ungefär.

Denna dagen fyller dessutom hon som jag bor i samma hus som år, så jag antar att vi ska fira henne lite =)


Chocolate con Churros =) Ser gott ut ^^

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP