torsdag 18 mars 2010

Äntligen ikapp!

YES!! Jag har en hel natt på mig att känna mig tillfreds med min arbetsinsats! Jag har jobbat ikapp allt arbete jag känner till som jag missar när jag är i salamanca!
.. imorgon ska jag då gå och fråga samhällsläraren samt läraren i matte breddning vad jag missar i deras ämnen.. så är det bara att börja om på nytt igen..

Herregud det är på söndag morgon jag åker, och imorgon (idag!) är det för fan torsdag. OMFG!!
Okej, det har inte blivit verkligt än. Gissa varför? FÖR JAG HAR INTE TID FÖR ATT TÄNKA PÅ SÅNT, jag har läxor!

Jag är hur som helst grymt imponerad av mig själv för att jag orkar ta tag i allt det här fast jag har flera ton mer än alla andra hängande över mig =)


Slutligen känner jag att en summering kring kemiolympiaden är på sin plats:
-Teoriprovet i tisdags kan ha gått hur fan som helst, utom felfritt. Jag svarade inte ens på alla uppgifter, och jag tror jag var osäker på cirka 30 poäng av ungefär 50 möjliga (räknade aldrig riktigt efter).
-Laborativa provet idag gick nog desto bättre. Antingen jättebra, eller rakt åt skogen. För jag tyckte det var lätt. Och då finns bara de två alternativen.

Troligtvis får jag veta resultatet innan veckan är slut. Alltså inte vilken placering, men vad jag lyckats skrapa ihop för poäng. Men något tokyo och finaltävling blir det då rakt inte för mig i alla fall =)

1 kommentarer:

Anonym,  18 mars 2010 kl. 20:03  

Bra att du vet hur mycket alla andra har att göra ;)
Skojar bara,fattar poängen faktiskt :)
Och ja du Är jätteduktig! <3

/Din bästa vän :O


(... om du nu skulle vara osäker på vem det är, så är det bara jag, Josefin..:o)

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP