torsdag 25 mars 2010

Torsdag, spanien :)

Det slog mig när jag vaknade imorse att vi bara har 2 nätter kvar att sova här.. vi har redan avverkat 4 :o

Idag regnar det, och det gjorde det igar med.. det är skittrakigt! Jag hatar salamanca när det regnar.. sverige är bättre pa regn.. (kanske för att man inte behöver promenera en kvart till skolan varje dag i ösregnet..)

Men nu börjar vi visst igen ..

Svar pa kommentarer:
Josefin: Men jag har min i mobilen, det är inte samma sak, jag kan liksom lika gärna ha pa den eftersom jag ända alltid har mobilen med mig, men jag skaffar ingen extragrej bara för att veta hur manga steg jag gar ;) (ta det lagom seriöst nu :o)
Johanna: Jag klipper dig gladerligen :D Och 29 april ska jag äga hela dansgolvet ;)

1 kommentarer:

jossan,  26 mars 2010 kl. 08:54  

...Eller så köpte du mobilen bara för att det är en stegräknare i den. men ville inte erkänna det fören nu ;D
Och jag skaffade den inte, hittade den i en kruka i köket ^.^
Snart kommer du hem! :D

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP