måndag 29 mars 2010

Så underbart att vara tillbaka!

Jag njöt i skolan idag. Njöt trots att jag hade prov, njöt trots att jag hade den längsta skoldagen av alla, bara kände mig så glad över att vara tillbaka. Jag gillar skolan, gillar allt som har med skolan att göra, såväl lektioner som klasskamrater, för att inte tala om all kunskap man får där =)

Jag tror mig också märka av en liten yttepytte aning att jag blivit liiite mer social sedan jag varit i salamanca. Eller så var det bara för att jag var så glad att vara tillbaka. Jag vet inte, men det var trevligt i vilket fall! =)

Det gick nog förresten bra på provet, om det är någon som undrar =)

Och snart ska jag iväg och repa inför en spelning vi har imorgon! Det ska också bli kul :D Jag funderar bara på när i helvete jag ska hinna plugga inför matteprovet vi har imorgon.. :o



Jag idag :) Spana in mina lååååånga örhängen ^^ Köpte dem i salamanca :D
(har faktiskt drömt om sådana sedan jag såg en artist på teve ha precis sådanadär långa örhängen när jag var liten.. :3 )

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP