måndag 8 mars 2010

jag drunknar i ett berg av läxor..

Okej, nästa vecka är det Kemiolympiad. 3 timmar gånger två tillfällen. Tack och lov missar jag inte så många vanliga lektioner under den tiden, bara ett riksprov i fysik. Men samma helg åker jag till Salamanca, och missar hela den följande veckan i skolan. Då har jag bland annat ett prov i biologi, utöver alla lektioner jag missar.

När jag kommer hem igen väntar ett prov i Matte E.. och dessutom har fysikläraren bestämt sig för att jag behöver göra riksprovet. Jag ska bara ge honom ett datum så får jag skriva det. Och provet i biologi kommer att hänga efter mig fram till nästa omprovstillfälle.
Just det, glömde jag säga att vi ska lämna in våra projektarbetesrapporter veckan efter jag kommer hem också?

Är det Någon i hela vida världen som kan förstå att jag fullkomligt drunknar här borta?

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP