fredag 5 mars 2010

Semlor och gott


Efter min körlektion idag så vandrade jag och Josefin till Kungsmässan för att hämta mina omklackade skor (äntligen kan jag gå med normala skor till skolan igen!).. och då gick vi förbi skylten "Semlor 10 kr styck på fredagar och lördagar!". Tror ni verkligen vi kunde låta bli då? :o Nej, såklart inte! :D Så vi köpte två semlor som vi sedan mumsade upp som efterrätt till lunchen, sittandes vid ett bord vid skåpen. Det var gott :3


..visste ni förresten att vi har köpt ett kakpaket som vi installerat i mitt skåp? Där fyller vi på energireserverna när lektionena blir för många och för tråkiga! :D


och ja, jag är ett kakmonster. Jag äter nog en 3-4 kakor varje dag, till frukost, lunch, mellanmål och middag :D Kakor är det bästa som finns (L)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP