tisdag 16 mars 2010

God natt också :o

Nu har jag pluggat kemi så ögona blöder. Eller nej, okej, inte riktigt.. Men i alla fall några timmar, skönt nedbäddad i min säng, med massa pisemissar som ålar omkring bredvid mig ^^

För imorgon (idag) gäller det! Teoriskrivningen i kemiolympiaden! Som det ser ut just nu kan det gå hur fasen som helst. Men jag har lovat mig själv att göra mitt bästa, och att jag tänker vara nöjd hur det än sen går.. (funkar alltid tills man får tillbaka det där dåliga resultatet..)

Äh men ni får i alla fall ha överseende med att jag inte skrivit så mycket idag då.. Och bästa knepet för att orka med ett prov tidigt på morgonen är sömn, så nu tänker jag gå och nana ^^


(hahaha, sök på "kemiolympiaden 2010" på google bilder, så hittar ni min header ;D)

1 kommentarer:

Disdrac,  16 mars 2010 kl. 00:33  

jasså det är det som är ditt knep... kan nog vara förklaringen till att jag inte gör så bra på prov. ;)

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP