måndag 15 mars 2010

Hemma!

Det var jättemysigt nere i Skåne! Lille systersonen har vuxit till sig ordentligt, precis som jag befarade ^^ Sockarna han fick i julklapp hade redan blivit för små :o

Och vad vi har gjort? Lekt massor med lillplutten såklart, gått på långa promenader klockan 10 på morgonen (tänk er att jag var vaken då!), planterat lite frön (och skrivit ordet "chilipeppar" på små lappar till krukorna alldeles för många gånger), och haft det allmänt trevligt och mysigt. Det gör jag gärna om, när som helst ^^

På vägen hem kom jag på att vi har inlämning i svenska imorgon, och jag vet att jag har fixat med texten efter att läraren gav mig respons på den, men jag minns inte om jag gjorde klart det, eller om jag fick till sammanhanget.. så nu ska jag försöka finna lite ro till att läsa igenom den, innan jag går och lägger mig! ^^

sov gott allesammans =)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP