onsdag 24 mars 2010

Godmorgon fran Salamanca ! :)

Tapasarna igar var jättegoda.. vilket har lett till att jag har otroligt ont i magen just nu.. hoppas att det gar över snart!
Att fira min rumskompis var ocksa skoj! För första gangen vagade jag mig ut och faktiskt Dansa pa dansgolvet! Stort genombrott för mig! (Johanna, jag känner att du borde bli stolt över mig när du läser detta ;D )

Skolan börjar om 5 minuter, och senare idag väntar salsalektionen, och besök pa Las Catedrales!

Har hittat en stegräknare i min mobil ocksa, det är sjukt var mycket vi promenerar här!

2 kommentarer:

jossaaan!,  24 mars 2010 kl. 17:41  

Hahahaha du som mobbade mig för att Jag hade stegräknare XD

Johanna (såklart),  24 mars 2010 kl. 21:19  

Då är du väl förberedd för Sticky sen då ;) 29:e april! Och när du kommer hem nu får du den stora äran att klippa mig för första gången :D my hair needs you!

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP