tisdag 9 mars 2010

Vad får jag egentligen gjort?

Har varit hemma så att jag kunnat börja med läxorna ungefär vid 7-tiden, både igår och idag. Med små avbrott för ätning har jag sedan pluggat konstant mellan då och 11-snåret på kvällen.

Det borde innebära ungefär 3½ timme varje dag, d.v.s. 7 timmar totalt just nu. Men vad fan har jag egentligen fått gjort?

Idag, på mina 3,5 timmar har jag gjort en halv inlämningsuppgift i Matte Breddning, räknat 1 sida ganska lätta tal i Matte E (och hakat upp mig på 3 jävliga tal på sidan innan), och gjort anteckningar till 4 sidor inför biologiprovet. Hallå eller?! JAG HAR SUTTIT I 3 JÄVLA TIMMAR. Hur fan blir det så lite gjort på så mycket tid?!

.. om det är någon som undrar, så ja, jag är stressad. Jag ska göra 3 veckors arbete på bara 2 (sedan åker ju jag till Salamanca). Och jag verkar ha valt de 3 jobbigaste veckorna på hela terminen att klara av samtidigt.


En liten del av mina läxor ligger bredvid mig på skrivbordet just nu..

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP