lördag 20 mars 2010

Somnade i soffan..

Dagen och kvällen igår spenderades med Josefin, och mamma. Vi körde runt och köpte lite småsaker jag behöver inför resan (minitvålar är så söta ^^), och lite mat till middagen.

På kvällen serverades Tacos, och så var det dags för Let's Dance! Sedan behövde Josefin åka hem mitt i allt :( Men hon fick i alla fall låna boken "E=mc^2" utav mig ^^ Vi har precis börjat läsa om relativitet i fysiken, och jag har läst den boken innan, vilket gjorde att jag förstod lite bättre. Så vi kollade lite i den, och hon verkade tycka att den var lika intressant som jag tyckte, så hon ville låna den ^^ (sen satt hon på stationen och läste den bland alla ungdomar som skulle ut och festa.. vi naturare är så tuffa! ;D )

Sedan återgick jag i alla fall till Let's Dance. Och somnade i soffan. Vaknade igen halv tre imorse, och gick upp och lade mig i min säng. Och så vaknade jag nyss.

Därför skrev jag inget igår :3
Jag var helt enkelt för upptagen med att spendera så mycket tid som möjligt med min bästa vän innan jag åker en hel vecka till Spanien, och med att sova :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP