onsdag 3 mars 2010

Jag har köpt mig en klänning :)


Ah, jag älskar att fynda! Skönheten ovan gick på enbart 49kr! Och jag tackar min lyckliga stjärna för att alla andra med storlek 34 är så pass inkompetenta att de inte inser att dragkedjan var lätt att laga.. Tack på er! :D
Jag kommer dock behöva ha något över den (antagligen min bolero som knyts fram med en rosett), för överdelen ser en aning mupp ut.. men vaddå, den kostade 49kr, den är snyggast i världen! :D

Undrar ni om idrottsprovet förresten? Det gick nog skit :D
.. och vi har bytt idrottslärare nu, för våran ordinarie är gravid.. men nu är jag en aning irriterad över att jag hade min egna lektion för den ordinarie läraren - hon som vi har nu verkar vara mycket snällare i bedömningen..

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP