fredag 26 mars 2010

Sista kvällen

okej, jag känner att en vecka var precis lagom för mig. Nu orkar jag inte mer. Jag vill hem. Hem till sverige, hem till min älskling, hem till min egen säng, hem till mörkt bröd, husmanskost och sallad, och hem till det välkända, där jag kan koppla av och inte känna mig stirrad pa hela tiden (är man blond sa är man).. hem hem hem <3

Men först aterstar som sagt en kväll. Och alla vill ut och festa, sa det antar jag att jag ocksa ska. Men det kan faktiskt vara riktigt kul, som i tisdags. Jag hoppas pa det. Men jag är trött, sa det är inte världens bästa förutsättningar..

Jag har hur som helst varit ute och shoppat idag, men det enda jag hittat till mig själv är smycken. Men a andra sidan gillar jag smycken :D
Jag vill hem till H&M! Hann bara precis se att de fatt in massa fint när jag var inne en snabb sväng för att handla en blus (hittade ingen -.- ) men jag hann inte köpa nagot! Sa dit maste jag. Vem vill följa med? :3

Nej, nu vill jag hem och krama pa alla mina nära och kära!

1 kommentarer:

Anonym,  26 mars 2010 kl. 22:31  

Jag vill med! :D

//Din älskling!

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP