tisdag 2 mars 2010

Idrottsplugg

Ja, det här är vad som händer med mig när jag får läxor och mycket att göra i skolan. Allt annat blir liksom lidande. (fan kom just på att jag inte gjort matten.. får bli sent ikväll imorgon.. -.-)

Jag har hur som helst spenderat eftermiddagen med att plugga idrott. Exempelvis har jag målat offside:




och så en kul konversation mellan mig och min pianolärare på lektionen idag:

".. det här borde inte vara så svårt att förstå, för den som var bäst i mattetävlingen på hela skolan"
"... och fysik :D"
"OCH fysik, haha, det är bra!"
"men... *gnäller lite över dom jobbiga noterna* "
"äääsch, spela på nu! .. jag har svårt att tänka mig någon som överträffar i piano heller faktiskt,"



Här får ni en bild på mig från idag också:


Jag gillar luggen! ^^

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP