onsdag 30 december 2009

Jag lever :)

Hej hej här är jag! Jag vet att jag inte skrivit på några dagar, men jag har liksom bara inte kommit mig för. Njuter av tiden med älsklingen istället =) I måndags var vi i stan och handlade på mellandagsrean, men det var riktigt uselt för allt jag hittade var 2 par knästrumpor, som det inte ens var rea på. Sedan fick jag ett armband av älsklingen, och så åt vi på McDonalds.. Det kändes inte riktigt värt det. Känns som nästan alla affärerna hoppat över att ha rea i år.. fanns nästan ingenting ju :S

Och igår var jag hos Roberts faster igen och fixade håret, så nu är jag sådär otroligt blond igen. Så blond så jag ser helt rosa ut x) Men det går alltid över så fort den första aningen utväxt börjar göra sig synlig!


Knästrumpor från H&M! Tjocka och mysiga ^^


Armbandet jag fick av älsklingen(L) finaste jag sett på länge ^^ Fanns på Glitter, från deras såndär "top collection" men just nu var det på halva priset :D (jag älskar förövrigt alla dom smyckena ur den kollektionen.. eller i alla fall alla de svartvita ^^ men dom är så dyra.. :'( )


Och så McD! Jag smällde i mig allt det där (BicMac-meny är det) utan att ens bli proppmätt! Då blev jag orolig :S xD

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP