lördag 19 december 2009

World Tour!! :D

Har nyss kommit hem från Roberts pappa. När vi gick ut genom dörren där så snöade det :D Stora fina flingor med härlig kramsnö som inte ens kändes kall ^^ Och så blåste det precis så lagom mycket så att det skulle se fint ut istället för att bli skitkallt. Första gången på länge som jag uppskattat snö ^^ Det vi har nere på västkusten är ju bara b-snö, här finns riktig snö :D Nu vet jag varför folk kan gilla snö :3

Vi spelade i alla fall Guitar Hero World Tour, och jag testade både trummor och sång för första gången i mitt liv. Jistanes vad skoj det var :D Jag vill spela igen! ^^ Haha, Johanna när pappa lagat era trummor blir jag stammis hemma hos er ;)

Btw Johanna.. vart tog receptet vägen? :o Jag har väntat hela dagen :(:(:(

1 kommentarer:

Johanna,  20 december 2009 kl. 09:57  

Aaaaaaaaaaaaah, glömde! Skickar det nu :D

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP