fredag 18 december 2009

Äntligen jullov <3

Nu har jag varit i skolan och proppat i mig lussekatt (utan saffran.. borde inte ens få kallas lussekatt!), en hel drös skumtomtar, lite pepparkaka och chokladhjärtan.
Och så har Johanna och Josefin fått sina julklappar, och så fick jag en julklapp av Josefin också :3
Dessutom spelade Niklas Hocker på våran julavslutning.. vad sägs om det va? ;) Inte alla som har sån lyx! ;D

Jag känner mig nöjd och glad och belåten, för äntligen har jag fått ett uns utav lugn och fin julkänsla =) Av alla människor i världen trodde jag att jag skulle vara den sista att få julkänsla, jag som inte ens gillar julen så värst, men där ser man! Tänker inte klaga nu när jag mår så gott =)

Här får ni en drös med bilder:

Egoist - javisst!


Full vintermundering på! .. vanligtvis har jag dock byxor.. men är det avslutning så är det! :D


Och så julklappen från Josefin! :D Älskar den ^^ (det är halsduken, tröghövven :o )

Jag har faktiskt så mycket julstämning i mig att jag tänker göra mig en jul-låtlista i Spotify nu! :D

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP