tisdag 22 december 2009

Nattuggla

Här sitter jag, och ni kan ju själva se vilket klockslag detta inlägget är skrivet. Varför blir det alltid så på lov?

Imorgon (idag.. xD) ska jag i alla fall baka lussekatter, och bröd, och göra klart de sista julklapparna! :D
Jag älskar detta med att bara vara hemma och vara "huslig".. jag hade nog blivit världens bästa hemmafru egentligen.. attans också att man fått en sån intelligent hjärna att det känns som slöseri att inte utnyttja den när man har fått den.. Hade jag inte varit så smart så hade jag alltså gladeligen vigt mitt liv åt att vara en underbar hemmafru som bakar och trillar köttbullar och städar och sköter om barnen och fixar allt så att alla ska trivas så bra som möjligt ^^ synd för dig älskling att jag råkade bli smart ;) Nu ska jag ju gå och bli forskare istället..

Måste bara säga i alla fall att Anton var jättesöt när jag träffade honom tidigare idag hemma hos pappa ^^ Det var så trevligt att träffa dem allihop, syster och familjen, igen :3 Inte ofta det blir av när de bor så långt bort.. Men han verkade gilla min röda baskermössa i alla fall :D
Någon gång under tiden Robert är i danmark ska vi försöka "åka halva vägen var" och ses hemma hos syster en helg .. om det går.. men det hoppas jag, för det hade varit jättemysigt ^^

Nej nu ska jag sova gott folk! :)


Me unt die röda baskermössa förra vintern ^^

2 kommentarer:

Johanna,  22 december 2009 kl. 10:20  

Och så ska du ju med ut också :) vi har två bilar nu!

Anonym,  22 december 2009 kl. 11:18  

Fin mössa ^^

//Robert.Ö

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP