tisdag 8 december 2009

Jag överlevde! :D

Hur fan det gick är en helt annan femma. Den tar vi en annan gång :)

Ingenting kan ta udden utav min glädje över att inte bara ha suttit där som ett fån, utan faktiskt åtminstone trott att jag fattat någonting samtidigt!

Eller okej, körplaneringen gjorde ganska bra ifrån sig i sitt försök (att ta udden av min glädje alltså). Visade sig att det inte bara var igår vi skulle öva till sent i skolan. Vi ska göra det imorgon OCKSÅ. Och imorgon ska jag inte bara repa klockan 3-8 på kvällen, utan TVÅ till 8. Fy fan i hela jävla helvetet. JAG HAR INTE TID MED SÅNT FATTAR DOM INTE DET?!

Jag har svenskainlämning på torsdag, jag har KEMIKURSPROV nästa onsdag! JAG KAN REDAN det vi ska kunna med kören. Jag blir förbannad. Bara för att jag går med en massa esteter och de har körsång som obligatorisk kurs (jag försöker Absolut inte ge en underförstådd mening av att esteter tar längre tid på sig och är mindre intresserade än vad naturare är av att lära sig saker) så vill jag inte spendera All min jävla lediga tid i den förbannade teatern!

Men som sagt, ingenting kan ta udden av min glädj.... vafan, vart tog den vägen?

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP