torsdag 17 december 2009

Hemkommen!

Efter skolan idag, som för övrigt var väääldigt ansträngande ( = kolla på film, skriva utvärdering och ha mattelektion), så for jag hem till Johanna. Vi åt lussebullar, dampade runt, lagade mat, kollade teve, spelade fyrhändigt på piano (jag var avgjort sämst xD), spelade guitar hero, och singstar! Haha, även i singstar var jag sämst.. men jag hade roligt i alla fall! :D

och eftersom jag inte finner någon annan bild på Johanna just nu, så får ni en bild på hennes cleavage från idag!

Bilden föreställer alltså hennes rygg, när hon tröttnade och la sig över bordet.. inget annat! xD

Nej nu tror jag att jag ska ta och klippa och måla mina naglar! Det är ju trots allt skolavslutning imorgon =)

1 kommentarer:

Johanna,  18 december 2009 kl. 08:55  

Inte. särskilt. smickrande. bild! XD

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP