torsdag 24 december 2009

God julkväll :)

Nu är jag hemma igen från mormor!
Vi hade bestämt att vi inte skulle ge varandra några julklappar, men vi fick ändå några var :)
Jag fick en pälsmössa och tumvantar av min bror, och så en dekorationsängel med plats för värmeljus utav mamma ^^ Utöver det fick jag 100 kr presentkort på kungsmässan, en trisslott på vilken jag vann 50 kr och så totalt 1300 kr :)

Det var allmänt trevligt hos mormor, och som vanligt hade alla gjort alldeles för mycket mat, så nu är jag fet som en gris :)
Imorgon är det dags för ännu ett julfirande, då med pappas sida av släkten hemma hos farmor!


Pälsmössa och vantar från bror min! Vad sägs, har aldrig nånsin föreställt mig själv i pälsmössa, men kanske är det inte så dumt ändå? ;)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP