fredag 18 december 2009

Skolavslutning! :)

Yes box, äntligen är det dags att sluta skolan för året! Hela 6 dagar innan julafton, woohooo!
Men det ska bli härligt. Härligt att kunna tänka på något annat än alla förbenade läxor för en gångs skull, och istället lägga tiden på något annat roligt. =)
Detta lovet ska jag försöka vara med Robert så mycket det bara går, för den 3e Januari åker han till danmark. Sedan dröjer det 5 veckor innan jag kan träffa honom igen.. då är han hemma och har 1 veckas lov.. Sedan ska han tillbaka i 5 veckor till, och precis när han äntligen är klar så ska jag till Spanien med min spanskagrupp :(
Jag kommer sakna honom, så nu ska jag se till att ta vara på all tid som finns detta lovet!

Nåja =) Såhär ser jag i alla fall ut idag:


Känner att jag har hittat tillbaka till mig själv igen :D Var lite ute på villospår ett tag..

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP