fredag 25 december 2009

Hemma igen =)

Det är alltid så mysigt hos farmor på jul, och denna gången var inget undantag! Jag myser fortfarande ^^

Trots att jag numera fyllt 18 år och är vuxen, så fick jag faktiskt en rätt rejäl presenthög.. jag har visst varit snäll i år ;)
Jag fick en röd bunke, samt rött durkslag och en röd stekspade utav pappa och Monica, och farmor hade stickat sockar till mig (alldeles perfekt nu när klassen ska till hemsedal i slutet av vecka 2!), och så fick jag en snygg fotoram i svart, med plats för 5 olika foton, utav storebror med familj ^^
Dessutom kan jag numera dubbla pengasumman från igår.. :D
Det bästa med att ha skilda föräldrar? - man får dubbelt upp på kalasen ;)

Imorgon far jag alltså till Robert då ja. Jag fruktar förseningar, det ska ju bli snöoväder eller vad fasen de pratade om på vädret..

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP