torsdag 3 december 2009

Helt vanliga mattelektioner :)

Idag upptäckte vi tillexempel att när jag och Johanna sitter med stolarna så högt upphissade som det går, så når vi inte ner till golvet längre. Då kan vi sitta där och dingla med fötterna. Titta bara:

Jaja, det SER UT som jag har fötterna på golvet, men det har jag inte!
Det är mina nya skor in action förresten! Fast man ser dem fortfarande inte tydligt.. *suck*.
Ska säga förresten att det är tack vare Viktorias övertalningsförmåga som jag valde dessa skorna! Tvivlade massor först, men nu börjar det gå upp för mig precis hur rätt hon hade hela tiden =)
(tihi, hon blev lite putt för att jag inte nämnde henne i förra inlägget med skorna.. hoppas hon kommer över det nu ;D )


Och denna bilden tar jag med bara på grund av den otroligt smickrande vinkeln på speciellt mig xD

1 kommentarer:

Johanna,  4 december 2009 kl. 07:35  

HAHAHA XD sista bilden! Grejen är att det gick nog att hissa upp min stol lite till....

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP